torsdag, augusti 27, 2009

Southern California Heat

Fatta att klockan snart är åtta på kvällen och det är 40 grader varmt ute... Erik jobbar sent ikväll men när han är färdig ska vi sätta oss och njuta på nån trevlig uteservering.

En intressant sak hände igår kväll. Erik hade somnat sen jättelänge och jag kunde absolut inte sova, utan låg i vad kändes som timmar och funderade på saker och ting. Till slut kom tankarna till Halloween av allting. Jag tänkte på roliga saker att klä ut sig till, festideer, hur man kan duka ett ett bord för Halloweenmiddag och dyligt. (Haha, så nu vet ni vad som upptar mina tankar vanligtvis). Det var knäpptyst i sovrummet förutom Eriks snusande och snarkande. Plötsligt reser sig Erik upp i sängen och utbrister: "Halloween? När är det då?" Det enda jag fick fram var ett "eeeh?" av förvåning och sen somnade Erik om helt tvärt.
Vad var detta? En komisk slump? Tankeöverföring?

2 kommentarer:

  1. Jag låg också och funderade vad jag ska klä ut mig till på Halloween i natt! ;)

    SvaraRadera
  2. Nu såg jag att du skrivit i bloggen så det blir en till kommentar ;)
    Jag växte upp i Bomhus och hade en del kompisar som gick på Borgis med de var lite äldre. De jag kommer på just nu var Henrik Nielsen bara som jag vet pratade om Erik allafall :)
    Själv hade jag lektioner med Kristin Forsberg och umgicks själv med Erik Hesselius ett tag plus att vi gick på samam skola i Bomhus.

    Nu bor jag på Brynäs med sambo och katt :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera