torsdag, augusti 13, 2009

O.P Andersson På Plats

Jahopp! Då ligger han på kylning hemma hos oss då, O.P Andersson den gamle rackaren... Erik har åkt runt hela Orange County för att hitta en flaska svenskt rinnande guld. På lördag är det dags för kräftis hemma hos oss, tjolahopp!

Annars så inleddes sommarlov nr 2 för mig idag... Två veckor får jag ledigt från plugget innan det sätter igång igen. Jag firade det med att jobba ett extratråkigt pass och att lämna bilen på service. Som att det inte vore nog med den oblyga servicekostnaden som sög ur varenda liten cent i plånboken, så sa bilkillen att jag verkligen måste byta samtliga däck nu... Vilken treeevlig överraskning! Jag menar, vad skönt det är att slippa oroa sig över vad man ska göra med sina pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar