fredag, augusti 28, 2009

Man Får Väl Drömma?

Jag är svag för monogram. Här är B som i Buchanan

..Likaså för att ha bokstäver och symboler lite överallt i hemmet

...Och hela ord

Amerikanska textilier känns personligt för oss

Jag älskar amerikanska öppna spisar

Rolig gammaldags klocka

Svenska detaljer är oxå viktigt för mig

Robusta, härliga tyger

Ljuvliga, breda, vita lister vid tak och golv

Sånna här skåp skulle jag vilja ha i varje rum :D

För det gör jag, om att:

1) En dag få bygga mitt eget hus

ELLER

2) En dag få köpa mig en sekelskiftesvilla.

Det kan bli om tio år eller femton år- det gör inget, för jag vill, jag vill, JAG VILL! Huset kommer vara inrett med en blandning av svenskt och amerikanskt i en härlig mix! Här är ett smakprov på hur mitt hus skulle se ut i så fall :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar