fredag, augusti 28, 2009

I ♥ Fridays!

...Så har man då kommit hem från träning och jobb och med andra ord gjort RÄTT för sig! Näst ut på schemat är att damma och dammsuga här hemma (URK) men det är ett måste för att den bästa fredagskänslan ska infinna sig sen när det är klart.
...Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att ta X antal pauser från städningen vid datorn för att läsa diverse inredningsbloggar. Jag är verkligen fast i "inredningsbloggträsket"! Bloggar av kändisar och dyligt är jag fruktansvärt ointresserad av. Jag struntar fullständigt i det senaste skvallret eller vad nån har på sig från topp till tå (jaja, förutom Blondinbella då och då :D). Däremot faller jag som en fura för inlägg om till exempel ett fint skåp eller om ett sovrum som ska göras om. Ja, alla är vi olika och tur är väl det!

Vas med ekollon och Hortensia på vårat köksbord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar