lördag, juni 13, 2009

Möhippa, Del 4

...Mätta och belåtna gick vi sen hem till MC- klubben (Malins och Cissis lägenhet). Där åkte partyblåsan på för samtliga och det var nu full fest på schemat. Jag vet inte hur många fler Jäger jag fick i mig då... Plötsigt plingade det på dörren och nån öppnade. Jag avled nästan när en kille klev in i lägenheten och började strippa för mig! Hujedanmig, vilken dag... Jag var ännu mer nära att avlida när en totalt överförfriskad Erik Buchanan stapplade in genom dörren utklädd till Mitch Buchanan, men det ska berätta om i nästa inlägg...

Överraskningarna borde vara slut vid det här laget, men neeeej då. Det var nu dags att gå till krogen och när vi kom ut ur trapphuset, rullade en lååång, vit limousine fram till oss tjejer utanför porten. Yeah! Me like! Inne i limousinen härjade vi i någon timme (med ännu mer champagne förstås) innan vi gick av vid Goja och (naturligtvis) gick före hela kön. Så fort en drink var slut där inne, hade jag på något konstigt sätt en ny i handen på en gång...
Sverige spelade fotboll mot Paraguay den kvällen och vi röjde loss med fotbollsfansen på dansgolvet. På sedvanligtvis avslutade vi hela kvällen med McFeast & Co på Mc Donalds. Sen blev jag hemkörd i taxi.
Jag sov länge dagen efter.

SLUT!

1 kommentar:

  1. Av någon anledning känns detta som evigheter sen, samtidigt som det känns som om det vore i går. :) Fantastiskt kul va det i alla fall! Och jag mins ganska starkt att antalet Jäger du fick i dig under kvällen... visade du med antalet fingrar på sista bilden (vilket va väldigt svårt att få till just då)... :)

    SvaraRadera