tisdag, juni 02, 2009

Ett Halvår Kvar Till Jul


Jag förstår inte varifrån denna plötsliga jullängtan kommer ifrån? Kan det ha startat på Disneyland kanske då Christine och jag gick och tittade på de förtrollande julkulorna? Att ha julkänslor i början på juni är väl lite opassande kan tyckas. Tro mig, jag njuter av nuet, men grönska och värme till trots; jag står fast vid att december månad helt klart är den bästa tiden på året. (Försommaren kommer på en god andraplats...)

Jag kom ifrån Disneyparken i alla fall med två nya julkulor, men dom får ni se i november kanske.
Ååh, tänk den dagen då jag ska kombinera mitt julpynt som står på Eriks mammas vind i Sverige, med det som jag har här borta. Det kommer bli en julgran utan dess like kan jag lova. Och så den nya kompletta Disneyservisen för tolv personer på det.... Plus min Disneybonad som jag håller på att sy... Det kommer bli en magisk liten juloas hemma hos oss. Blir grejer det... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar