torsdag, juni 25, 2009

Datorhaveri

På måndagskvällen blev jag matt, så matt... Min rosa, fina dator krashade ihop totalt. Plötsligt gick det inte ens att starta datorn. Låt mig då påpeka att min dator aldrig har varit utsatt för värme, kyla, vatten eller några andra speciella omständigheter. Nej, under blott ett års tid, så har den bara stått på vårat vardagsrumsbord, men det var tydligen tillräckligt. F. F...n!
TUR i oturen som jag hade, så kunde min datorexpert till man, rädda allt av värde på min hårddisk... LÄTTNAD. Nu fungerar datorn igen, men alla program måste installeras om. Det är även helt uppfuckat när jag skriver... Efter ca tio bokstäver så hoppar det automatiskt upp tre rader och man fortsätter att skriva där istället. Det håller på att drive me CRAAAAAZY...
Bara det här inlägget har mig en halvtimme att plita ner. Måtte detta åtgärdas snarast.

Imorgon (läs idag) så blir det Disneys California Adventure Park för hela slanten. Jag har fribiljetter som måste utnyttjas innan dom går ut... Hörs inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar