lördag, maj 16, 2009

Svartvita Foton






Jag är svag för svartvita foton, det är allra finast tycker jag. Det blir väldigt enhetligt och fint om man väljer att bara ha det i ett rum istället för färgkort. De här tavlorna pryder en av alla hyllor hemma hos oss- ett kort på Erik och mig och ett kort på söstrami Petra och mig.

Hoppas ni alla har en härlig lördag... Själv ska jag ut på en liten grej med Stina och Erik, som jag ska berätta om sen...

Tror jag ska bänka mig framför datorn oxå och titta på Eurovision Song Contest. Alltid lika töntiga låtar men det är ändå nåt speciellt! Heja Malena från Sandviken!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig på att dekorera :) Måste komma hem till er nån dag så jag får se hela huset.. När vi köper hus får du komma och dekorera hos oss ;)

    SvaraRadera