söndag, maj 03, 2009

Lördag med CH och Gänget





Har precis kommit hem från en riktig festarkväll som började i vår trädgård med Hawaiikransar och tikibar och som slutade på kvarterskrogen Chasers Lounge.
I dag har jag förmånen att knycka lite bilder från Christine till min blogg... Här är alltså lite förberedelser för festen och lite mer bilder från frukosten på Watsons. I mitten ser ni astronat- mat som vi hittade på en elektronikbutik och som CH promt var tvungen att testa... Inte gott! Men låt oss säga att man varit ute i rymden i några månader, då hade man nog uppskattat glass i smul- konsistens kanske. Klicka på bilderna för större!

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att vi missade er fest igår.. ser ut som ni hade det riktigt trevligt ;) Tack för idag, va jättekul att ni kunde komma. Älskade era fina presenter, spec. bikinin :) Får höras så vi kan ha en liten tjejkväll snart igen. Kram fr mig och abbie

    SvaraRadera
  2. Hello På Er!

    Är så avis på CH, har semester nu i två veckor...tnkte, hm ska jag åka till Martha å Erik? Hmm så kollade jag på min bank konto: 0,00kr. Jaha, de va de det! Hoppas ni har det supermysigt! Jag håller koll på er här, väntar på massa fina bilder! Puss å kram! Från Mary O

    SvaraRadera