tisdag, maj 05, 2009

Hello Kitty- Kalas



Martina försöker agera lektant



Madde och hennes man Josh, samt deras födelsedagsbarn Abigail


Det har varit mycket festligheter på sistone. I söndags var jag bjuden till min kompis Maddes dotter Abbies ettårskalas. Temat var Hello Kitty! Gulligt. Madde hade fixat så fint med rosa dekorationer och god mat. Kalaset var i en park och som vanligt här i Kalifornien sken solen från molnfri himmel. Maddes föräldrar ifrån Sverige var oxå där, så det var kul att få träffa dem.
När jag får barn så måste jag se till att den kommer på sommaren, för jag diggar verkligen utomhuskalas, haha! Här i Cali spelar det ju ingen roll för här är det ju fint nästan jämt, men i Sverige...
Oj, så mycket presenter lilla Abbie fick! Så mycket supersöta kläder! Den ungen går det ingen nöd på :) Senare samma dag mötte jag upp Christine och gänget och vi lade oss allihopa vid vår pool en sväng, innan vi hade grillafton här hemma. Jättetrevlig kväll.

1 kommentar:

  1. hej.
    min dotter fyller år nu och jag vill jättegärna ha hello kitty tema.. får man fråga vart du köpt dessa fina saker? hehe.. min mail: majaeliasson84@hotmail.com

    tacksam för svar

    SvaraRadera