onsdag, maj 06, 2009

Favorit i Repris!





Ni vet ju att katten Sybil bodde hos oss i några dagar för inte så länge sen och det var lite sorgligt när hon åkte hem... Nu är hon tillbaka igen! Den här gången har hon sin kattkompis Gary med sig. Vi sa ja till att va kattvakt en vecka för Fia och Brian skulle till San Fransisco en sväng. Minns ni oxå att jag skrev att Gary brukar skrämma Sybil efter varje gång hon går på toa hemma där dom bor? Han gör det precis varje gång hemma hos oss oxå! Haha, jag förstår inte varför?? Han står verkligen och lurar bakom dörren tills hon är klar och går ut. Då springer han fram och Sybil hoppar högt av rädsla. Jag måste bara ta fram kameran och filma nästa gång, man kan ju skicka in till Americas funniest homevideos! Otroligt vilka personligheter katter har. Här är lite bilder på när "Mr G" och "S- cat" spatserar i trädgården och njuter i fulla drag.

Grattis Paula på 28- årsdagen!!!

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag tokigt avis!!!

    men snart så om ca 1 månad, då ska jag banne mig oxå ha katt :-)

    SvaraRadera
  2. hahah vad roligt att du får ha 2 st! haha undrar vad erik säger ..

    SvaraRadera