måndag, maj 18, 2009

En Svensk Sommarhälsning

Det här vackra frökortet, som oxå är ett vykort, anlände på posten för några veckor sen. Det var från Cristine! (CH)
Så rart... Kortet är precis i min inredningssmak! Så nu får det pryda skänken i vardagsrummet. Det är så roligt att få vanlig post ibland, i en elektronisk högteknologisk värld.

Jag har fram tills nu skrivit ett inlägg per dygn på bloggen, men jag tror jag ska plita ner text och bilder lite oftare i fortsättningen... Kanske 1- 2 gånger per dygn istället. Jag har aldrig sett bloggandet som nåt jobbigt, snarare tvärtom. Alltid finns det nåt nytt i vår lilla värld att berätta, stort som litet... Så håll utkik framöver, jag började med det här! ;)

1 kommentar:

  1. Jaaa vanlig post är verkligen kul, det är därför jag väntar förbryllt varje dag efter ett brev från dej min kära vän :-) Tur att du har bloggen så att jag kan spana in då och då och läsa i kapp lite :-)
    Mysigt med en liten katt värre med jordbävning, förstår att din mamma ofta är orolig!
    Så sätt dej och skriv nu då ;-)
    KRAM!!!!

    SvaraRadera