söndag, juni 14, 2009

Kolla vilka som är Här!

Nu har jag precis kommit hem från att ha hämtat lillsyrran Julia på Los Angeles internationella flygplats; L.A.X, som vi brukar kalla för laxen. Julia ska vara här i tre veckor! Inte dåligt att spendera halva sommarlovet (nåja, nästan) i California. :)
Min andra lillasyster Petra kom oxå, och togs emot av sin pojkvän Todd, som bor här i L.A. Det första vi gjorde, var att åka hem till hans lägenhet i downtown L.A för att äta en Subwaymacka. Vi knäppte lite bilder på hans balkong. Värsta utsikten! Den kända modeskolan FIDM (där bland andra Lauren i "The Hills" gick) ligger rakt nedanför hans hus. Vi promenerade oxå runt i området en sväng och stannade för att titta på en inspelning av en MC Donaldsreklam.

1 kommentar:

  1. Min bror har fått sitt hjärta krossat av nån tjej hemma i svedala så jag sa att jag skulle fråga om din syster är singel ;) Isf går han gärna med imorrn :) Kram

    SvaraRadera