onsdag, juni 03, 2009

Högsta Betyg!

Terminen är i stort sätt slut och nu när jag fick högsta betyg i teckning kan jag väl våga visa upp lite alster... Vi kan börja med det här. Till den här uppgiften skulle man välja sitt favorit konstmaterial och skapa ett personligt stilleben bestående av fem objekt. Jag valde då micropenna och dessa saker. Tekniken som jag använde heter pointilism och går ut på att skapa konst utav enbart prickar. Det som jag har skapat här är alltså byggt på inget annat än små svarta prickar. Gissa om det tog lång tid??? Man måste nog klicka på bilden så att den blir större, för att riktigt kunna se huuur många prickar det rör sig om. :)

2 kommentarer:

  1. Ååååå så snyggt! Kul att se den nu när den blev färdig. -SNYGGT JOBBAT!

    Roligt också att The Dalahäst (som är från det svenska TV-programmet Bonde söker fru 2008, och som åkte med under hela min USA-resa, fick va med på ett hörn och stå modell). :)

    Kram på er.

    SvaraRadera
  2. Åh shit va snyggt.. va duktig du är!!

    SvaraRadera