lördag, januari 03, 2009

Tjejkväll


Kära nån, vad jag skrattade igår. jag kan inte ens minnas sist jag skrattade så mycket. Ni vet när det blir så där att man inte ens kan andas för att nåt är så fasligt roligt. Jag träffade mina polare Paula, Emma och Sofia, för en helkväll med vin och skvaller. Vi satt hemma i Emmas jättefina hus i Forsby. Emma har jättefin inredningssmak, jag blir så inspirerad när jag är där! I alla fall så pratade vi om saker vi gjort när vi växte upp och var ena riktiga busungar. Vi har ju kännt varandra hela livet, så det finns alltid nåt gammalt minne att dra fram. Sofia däremot, har inte kännt oss så länge, så frågan är hur kul hon hade... Senare åkte vi in till restaurangen Helt Enkelt där vi drack lite mer vin.

1 kommentar:

  1. KUL ATT SE ER!
    Hade det mycket trevligt!
    Blev dock väldigt full...
    Snacka om fjortis!!!!!!!!!
    SÅ PINSAMT!
    Sa jag hej då till dig när vi skiljdes åt??

    SvaraRadera