tisdag, januari 27, 2009

Inspiration Till Hemmet




Det går aldrig en dag utan att jag besöker ett antal inredningsbloggar. När jag gör det så passar jag också på att spara de bilder som tilltalar mig mycket. Dessa bilder lägger jag i olika mappar på min dator med kategorier såsom "matplats" "kök" och "sovrum". Det är med andra ord en sjuklig ordning i min dator! Detta är jättebra för när dagen kommer att man ska köpa en ny soffa eller kanske göra om ett helt rum (eller rent av skaffa ny bostad) så vet man exakt vad man gillar! Här är några fina bilder från mappen "vardagsrum."

2 kommentarer:

  1. haha ååh du är så gullig! /jolle

    SvaraRadera
  2. Gud vad fina bilder du lägger upp Martina, din blogg är verkligen inspirerande - särskilt när man sitter å pluggar å behöver en paus för att se vad som händer på andra sidan atlanten!!
    Hoppas allt e bra!
    Kram
    / Mia

    SvaraRadera