onsdag, januari 07, 2009

Syskonmys



Den senaste tiden så har jag slarvat en aning med inläggen och det har inte fotats så vansinnigt mycket heller. Det beror på att jag har så mycket för mig hela tiden, så mer ordning på bloggandet blir det när jag i helgen återkommer till USA. Det senaste nya i min värld, är att syster Petra än en gång har sagt hej då och farit iväg med tåget till Jönköping, där hon pluggar. Hon var hemma i Gävle i ett dygn förstår ni, efter att ha varit i L.A i tre veckor. Eftersom min familj är heltokig, så valde ALLA syskon att åka med ( i mammas lilla bil) och hämta Petra på Arlanda i måndagskväll. Det var en TRÅNG hemfärd med väskor och knän överallt, men det var en mycket kärleksfull sådan. När vi kom till hemstaden igen så stannade vi och köpte MAX och satt sen och allihopa och pratade tills klockan två på natten. Här är lite bilder från när vi lagade hemmagjord pizza samma kväll. (Vårat nya liv börjar på måndag! Haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar