onsdag, januari 28, 2009

Huntington Beach





Vilken NICE dag alltså! Jag mötte upp Stina i Huntington Beach där vi först gick en långprommis längs vattnet och skvallrade om det ena och det andra. Sen var vi värda lunch, så det blev en sallad på en balkong med utsikt över vattnet. Nån måtta fick det ändå vara på nyttigheterna tyckte vi och beställde in ett varsit glas rosevin som vi njöt av i solskenet. Det var dock nära på att jag inte fick beställa vinet! Jag visade leg men ända tvivlade servitören på om jag var gammal nog. Jag frågade honom om han inte tyckte att jag såg ut som 27, vilket faktiskt är min rätta ålder och han svarade "Eh nej, VERKLIGEN inte!" Där ser man... Men den kan man ju leva på ett tag. Hmm... måste vara flätorna då eller?

1 kommentar:

  1. Yes! We did have a very very nice day :-)
    Måste sitta i sola o dricka lite mer rosé snart

    SvaraRadera