måndag, januari 12, 2009

Måndag Med Stort M





Jag är överlag en mycket glad och positiv människa. Men första måndagen tillbaka på jobbet efter en lång tids ledighet är tung. Mycket tung. Alla julsaker har jag plockat ner och de ligger nu ihopsamlade på köksbordet i väntan på att jag ska få ny motivation att fortsätta att städa bort dom. Suck.
Nej, Martina, skärpning nu. Uppryckning! Nytt år betyder Ny start. Nu ska jag ta en riktig långpromenad med sällskap av alla nya låtar på min ipod som lillasyster Jolle gav mig innan vi åkte. Det är ju ändå 25 grader varmt ute. Sweeet.

1 kommentar:

  1. Ja att komma tillbaka efter skön ledighet brukar vara tungt,Ska du ut och promenera bort mammas goda julmat nu?Brukar följa din blogg,det är alltid roligt att läsa det du skriver.Gå ut och lapa lite sol åt en värmetörstande blek nordbo.Kram Ylwa

    SvaraRadera