onsdag, september 09, 2009

090909

Dagens datum är verkligen speciellt. Det ser fint ut! Jag undrar hur många par som valde att gifta sig idag, även om det är en onsdag. Erik och jag funderade ju på att gifta oss 060606, tills vi kom på att dom siffrorna mest kommer att va förknippat med djävulen och då ändrade vi datum. Tur var väl det, för den 6 Juni 2006 regnade det och var kallt. :)
Den här bröllopstårtan skulle väl vara fin i september?! Kan nån av mina vänninor se till att gifta sig snart så att man kan få frossa i detaljer som dessa??! Kanske har nån redan prickat in 101010 i smyg... ? Bra tips annars! ;) Im just saying- höstbröllop är grymt fint!

1 kommentar:

  1. Martina dina ord på min blogg gör mig både glad och lite ledsen. Glad för det du skriver om att du gilar mina bilder osv..men lite ledesen över att du kan längta hem. Hoppas att du hittar ditt hemma med allt vad det innebär. Man ändrar sig med åldern..det har ju jag med gjort. Jag har inte alltid plockat lingon osv. Lycka till med allt nu..kommer tänka på dig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera