onsdag, november 18, 2009

Min Födelsedag

...Var jättebra! Tusen tack till alla som grattat mig på olika vis!
Så här var den:

* 07.00 Erik kom in och sjong med tarta och fika pa sangen + presenter fran honom och vanner och familj

* 10.00 Jag akte till skolan bara for att upptacka att lektionen var installd. Akte hem igen till Erik som var hemma pga av forkylning (alias pappaledig till Daisy)

* 11.00 Akte till KOHLS och shoppade loss for mina nya presentkort som jag fatt samma morgon

* 1.30 Fodelsedagsmys hemma hos Fia med syjuntan, haha! Pyssel, skvaller, lunch och fika (pagick i ringa 8 timmar)

* 22.00 Födelsedagsmys med Erik och briebaguetter framfor datorn och kvalitetsprogrammet Ullared- avsnitt 3

1 kommentar:

  1. Madelaine Rickardsson19 november 2009 kl. 13:14

    Grattis lite i efterskott Martina!

    Lycka till med allt!

    Kram från Madelaine, Fia's Ma

    SvaraRadera