söndag, november 15, 2009

I'll Be Home For Christmas!

ÅÅÅÅÅåååååååååååååh vad jag längtar!!! Jag kommer hem till jul! Det var ett ÅR sen sist jag såg de flesta av mina smaragder och lyckan är total över att snart få se alla igen. Den här julen åker jag hem själv utan Erik och jag kommer att bli hemma rekordlänge- det lutar åt fyra, fem veckor. Jag ska köpa min biljett nu när som hellst.
Lite konstigt känns det allt att åka utan honom, men den grymma verkligheten är att han inte har tillräckligt med semester för att kunna åka. Hans familj kommer hit istället så han behöver inte vara själv under jul och nyår och det är ju skönt att veta.
Sa jag förresten att jag längtar? :D

2 kommentarer:

  1. Oj, vad roligt att du kommer till Gävle!!!
    SUPER KUL! Hoppas verkligen vi kan träffas och dricka lite vin eller mycket vin...:)

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du ska åka hem.. va avis ja blir :D Grattis i efterskott btw :)

    SvaraRadera