söndag, mars 01, 2009

Vinprovning, Del 2


Så, vilket vin föredrar du?





Lite fler bilder från lördagens vinprovning. Huset på bilden har en intressant historia bakom sig. Han som en gång i tiden byggde det, var oxå den person som ritade stugan där dvärgarna bor i Disneyfilmen om Snövit. Den här mannens fru tyckte så mycket om Snövit, att han lät bygga ett precis lika hus till henne. Gulligt va! Stugan som ni ser är alltså en exakt kopia av stugan i filmen. Jag älskar ju Disney, så ni kan förstå att jag blev lite salig när jag fick höra det här. Jag träffade en katt oxå och blev åter igen påmind om hur mycket jag längtar efter en... Anledningen till att vi aldrig skaffar nån är att Erik är allergisk, plus att det skulle va så synd om den lilla kattstackarn när den måste sitta i karantän den dagen vi flyttar hem till Sverige.

1 kommentar:

  1. Nej, men är det sant! åh, vad gulligt hus/stuga!

    SvaraRadera