måndag, mars 16, 2009

Söta Tingeling!



Ok, det här är verkligen Martina i ett nötskal. Jag är ju som bekant inte 7 år utan 27, men jag tittade på den här filmen igår. Jag fick den av Eriks mamma i julklapp och jag hade glömt att jag hade den. Men igår så var det alltså dags för tecknat och jag äääälskade den! Tingeling och hennes kompisar förtrollade mig totalt! Det finns så mycket våldsamma och konstiga barnfilmer nu för tiden, men den här var verkligen världsgo och söt rakt igenom. Den handlade om älvornas viktiga uppgift att ändra årstiderna i naturen. De små älvorna satt och målade sommarlöven gula och de svarta prickarna på nyckelpigorna. Suck... så gulligt. Undrar om det finns Tingeling 2?

3 kommentarer:

  1. haha, Martina, ditt Gull!! jag tycker det är bra att du bejakar barnet inom dig! hihi!

    SvaraRadera
  2. Thelma och jag har satt denna underbart söta film. Thelma tröttande att titta men mamma Emma satt kvar och tittade. SÖT FILM!

    SvaraRadera
  3. Du är gó du! Disney, Disney, Disney! -Men man kan aldrig se för många sådana filmer. :) Kan varmt rekommendera dig att se BOLT också! (Om den inte redan setts). Såååååå bra! -och gud va jag tjöt av skratt över hamster!!!!! :)

    SvaraRadera