torsdag, november 20, 2008

Underbara Pottery Barn


Jag har en last i livet som är större än allt annat- och det är inte cola light och inte smågodis. Nej, det är INREDNING. Det finns enligt mig inget bättre än att fixa mysigt inne och låta årets årstider och säsonger avspegla sig i hemmet. Jag strävar efter att ha en skön mix av "USAs överdådighet" och "Sveriges fina enkelhet" hemma, för jag älskar helt enkelt båda stilarna. I mina ögon så är Pottery Barn kungen av inredningsbutiker här i Amerika för dom fångar på ett väldigt bra sätt vad jag gillar- klassiskt och elegant men samtidigt ombonat och personligt. Storstilat men ändå enkelt. Den här fina Coffee table-boken har en säker plats hemma hos oss. Gå in på www.potterybarn.com för mer inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar