tisdag, november 18, 2008

Slutet på Hösten


Jag vill tacka alla gulliga människor som grattade mig på födelsedagen igår! Tack, tack! En stor kram till er alla! Jag har alltid sett min födelsedag som avslutet på hösten och eftersom jag är en av världens största julälskare så är min instinkt nu att det är fritt fram att slita fram allt julpynt. Jag kan inte berga mig tills att jag får ta fram vår sketna lilla plastgran (äkta är inte att tänka på med heltäckningsmatta) och sjunka ner i soffan med en kopp rykande, varm glögg. Trots denna juliver så väljer jag att lägga band på mig tills i helgen med att omvandla hemmet till en magisk "juloas". Tills dess tänker jag fortsätta att njuta av sluttampen av hösten. Här är fina lyktor med ljus från Illuminations.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar