måndag, november 17, 2008

Martinas B-day



Så har då även jag fyllt 27 jordsnurr (nostalgi! Så skrev man ju förr i tiden, när man sökte brevvänner i Frida). Konstigt, jag kände mig inte vuxen i morse heller när jag vaknade. Nåväl! 40 är ju det nya 30 som dom säger och jag diggar det. Erik tassade in i sovrummet klockan halv sex på morgonen med prinsesstårta med levande ljus från IKEA och fina presenter från honom och familjen. Sen var det ju i vanlig måndagsordning till att sitta i skolbänken klockan sju. Låt mig göra klart en sak, en gång för alla- nästa termin lägger jag inte ALLA mina lektioner med start klockan sju varje dag. NEJ, man hinner inte med en massa mer under dagen, för man går bara runt som en trött ineffektiv zombie och NEJ, man vänjer sig inte. Tårtan på bilden är inte från i morse för den tog slut på tre sekunder, men den här färgglada skapelsen var bara så himla tjusig att den får representera min stora dag. Blommorna kom med bud och är från svärmor med familj. Ikväll blir det födelsedagsmiddag på ny restaurang!

1 kommentar:

  1. SORRY! Varit sjuk och inte hållt koll på datan. ETT STORT GRATTIS EFTERSKOTT!!!
    SAKNAR DIG!

    SvaraRadera