torsdag, juli 30, 2009

Ledig

Jag har turen att vara en riktig livsnjutare. Jag kan räkna på en hand de gånger som jag har haft tråkigt de senaste tio åren. (Ja, om man räknar den tid som man är ledig alltså.) Alltid finns det ju nåt att pyssla med! Nu har jag tio lediga dagar framför mig, för familjen jag jobbar för drar till Hawaii imorgon. Skola kommer jag att ha, men det är ju ingenting. Bäst att njuta för i höst blir det andra bullar... Det här ska jag ägna mig åt följande vecka:

* Läsa en hel hög med magasin som jag inte har haft tid med på flera veckor

* Avverka fem timmar i ett skrivcenter på skolan för att få extrapoäng till min kurs

* Ta katten till en kloklippare (har gett upp tanken på att göra det själv)

* Välja kurser inför hösten

* Börja kolla efter nytt jobb

* Träna

* Träffa lite polare

* Svara på mail

* Sy/Scrapbooka/Läsa

Undrar förresten om jag ska chocka min make med lagad middag tills att han kommer hem från jobbet ikväll? Jag tror nog det. Nu måste jag åka till affären innan jag ångrar mig. Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Hej, vilket enligt dig är det bästa stället i Kalifornien? Jag är på väg dit och är sjukt nyfiken och exalterad! Fin blogg, föresten

    SvaraRadera
  2. 10 dagar... då hinner du med att knåpa ihop ett brev till mej va?! ;-) Kram!

    SvaraRadera