lördag, februari 28, 2009

Lasse Är Bäst




När ni sitter i soffan och tittar på melodifestivalen i kväll, så sitter jag på en vingård nånstans nere vid San Diego och dricker vin och äter ost. Det är Stina som fyller år och vi är ett gäng som ska iväg på denna heldagsgrej. Jättekul ska det bli och vädret ska tydligen bli kanon oxå.

Ni får ha hänsyn med att jag inte har sån bra koll på Sveriges musikliv, och har lite svårt att hänga med, hehe. Men jag har Youtubat lite melodifestival 2009 och det var väl inget att hänga i julgranen än så länge tycker jag, förutom DET HÄR! Jag föll handlöst för godbiten Lasse Lindh och nu vill jag bara lyssna på honom. Förmodligen så åkte väl det här bidraget ur så snart det hade spelats upp, men det struntar jag i, jag tycker ändå att Lasse är bäst! (Och snyggast!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar