fredag, februari 13, 2009

Erik 29 Bast!






Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för de e Eriks fölsedag, hurra hurra, hurra!
Nu på morgonen så har vi fikat med prinsesstårta från IKEA, samt svenska chokladbollar och tunnbröd. Erik fick många fina presenter, men den bästa presenten av alla, det var nog att hans bror Marcus (Colta) och kompis Lampan kom hit för att hälsa på igår. Det är en helt galen historia i sig, för killarna kom på iden att åka till USA på semester samma kväll som de åkte. Några timmar efter att de köpt flygbiljetterna så satte de sig på tåget till Arlanda... Nåt som mina kompisar kan ta efter tycker jag! Hoppa på flyget tjejer, så kan vi dricka vin imorgon kväll tillsammans! Erik tog semester från jobbet idag så han är på mycket gott humör vill jag lova. Jag vet inte vad killarna har tänkt hitta på idag , men roligt kommer dom att ha, det är ett som är säkert.

4 kommentarer:

  1. grattis till erik -

    det där med att bara ta ett plan låter underbart ;-)

    kram

    SvaraRadera
  2. hej martina. är ni i lika chock som mig kanske *L*. tycker att det är underbart att grabbarna satte sig på planet. ta hand om min sambo så han kommer hem ordentligt....kram malin

    ps! jätte fin blogg ds!

    SvaraRadera
  3. hahaha, men är det sant?! åh vilken spontan och rolig fölsedagspresent! Hoppas ni får en bra dag! hälsa grattis! :)

    SvaraRadera
  4. Grattis erik!!!!ha så kul med bojsen det var en jävla bra överraskning! ha det så bra önskar Crilldo.

    SvaraRadera