måndag, oktober 19, 2009

Tillagskommentar

Jag maste lagga till nagra rader om programmet Ensam mamma soker... Aven om sasong 3 gar just nu, sa hade Erik och jag aldrig sett det. Redan under avsnitt 2 borjade vi kanna att vad AR det har for pinsam lagkvalitetsTV. Jag kanner nu att jag skams lite for att jag tittar pa san smorja, haha... Men vi ar fast och kommer fortsatta. :) Jag tycker att Ulrika ar halvtrakig att folja, Madde verkar vara en supermysig manniska- typ en san som man vill vara bastis med och sa har vi den vidriga Helena. FY!!! Vilken hemsk mamma kanner jag. Jag tycker synd om hennes barn och jag tycker att hon hela hon bara ar sa superskammig... En blick pa henne och hora henne prata i tva minuter och man kan se att hon har olika pappor till alla hennes barn. Nej, henne skulle jag inte vilja ha som mamma. (Hennes white-trashnaglar ar forresten pricken over i... *rysningar*.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar