fredag, oktober 30, 2009

Läskigt Härligt med Helg

Just nu kanner jag att livet leker- jag sitter i skolan pa lektion och allt har gatt bra idag. Jag har lamnat in saker i tid och fatt berom for andra uppgifter- positivt! Efter skolans slut for dagen, ska jag aka direkt till skonhetssalongen for att fixa lite sjysta naglar infor kvallens ovningar. Sen bar det av till gymmet dar jag tanker branna av en timme pa springbandet och sen efter det- ja, da ar det ju bara hem da va och slanga pa sig sin urtjusiga Halloweenoutfit! (Fatta att vi ar sex stycken som ska kora pa samma tema- urkul!!!) Jag ska se till att vara helt redo nar Erik kommer hem fran jobbet, sa att han da i sin tur bara kan slanga pa sig sin utstyrsel och vi kan aka. SENAST kvart over sex ska bilen rulla ivag for att hamta upp Fia, Brian och Dustin; innan det bar av till Newport Beach och forfest hemma hos Stina och Josh! Det vankas sent ikvall stor Halloweenfest i lokal i deras bostadsomrade. Jippiiiiieee! :D

1 kommentar:

  1. Kul med beröm, dte är jag övertygad om att du borde få ofta!
    Hoppas helgen har varit bra!
    Stor kram!

    SvaraRadera