lördag, december 12, 2009

Klappar I Stora Lass

Nu är man halvvägs igenom årets julklappsshopping... Det har gått väldigt smidigt och smärtsamt hittills! Det är ju så det ska vara. Aldrig nånsin mer ska jag springa runt på stan dagen innan och handla i panik- det har jag då lärt mig under mina 27 jular här på jorden. De sista dagarna innan jul är till för total njutning. Kanske koka lite knäck, titta på julprogram på TV och bara umgås med dom man tycker om mest.

I vår familj har vi sagt att vi ska minska ner betydligt med klappar i år... Alla barn (utom lilla Julia) är ju vuxna nu och det finns annat som är viktigare än materiella ting! Men är man fem syskon så blir det ändå en rätt rejäl hög med paket under granen... Och när det kommer till kritan så älskar jag ändå den synen... :)

1 kommentar:

  1. Jag me.. jag älskar klappar men kommer nog bara få en eller två och i ett av dem vet jag vad det är men bara känslan att få öppna! Underbar!
    Kram fina du!

    SvaraRadera