söndag, december 20, 2009

Bye Bye California; Hello Sweden!

Egentligen skulle jag precis nu ha suttit vid gaten, redo att boarda planet när som hellst. Istället sitter man här hemma i köket och tar det lagom lugnt. Allt är nämligen försenat pga av extrema väderförhållanden... Måtte jag hinna med den senare planet från Paris (det orginala kommer jag absolut att missa). Gör jag inte det, då blir det till att ta in på hotell och det vill jag INTE! Jag vill hem till Stigslund och sova hemma hos mamma. :)
Flyga igenom snöstormar, det känns ju sådär alltså, om man redan är lite hispig vad gäller flygplan. Tur att jag har fått sömntabletter av Eriks mamma. Sömntabletter+ rödvin+ ipod+ kudde- kommer förhoppningsvis att göra susen.

Igårkväll satt jag utomhus i bara tunn tröja på verandan och åt middag i mörkret... I Gävle står enligt rykten termometern på hiskeliga 20 minus. Nu återstår bara att säga: bye bye California and hello Sweden!

1 kommentar:

  1. Hoppass hemresan gick fint och att du hann hem och se bocken live innan den brann ner!
    Vore kul att höras nu när du är hemma men jag förstår att du har fullt upp!
    God Jul gumman!
    KRAM

    SvaraRadera