onsdag, december 02, 2009

Årets Julklapp?

Julklappen till den som har allt! Varför inte köpa en Martina från IKEA, till mamma, lillasyster eller pojkvännen? Men en Martina under granen kan ingen bli besviken!

Vi hade i skoluppgift att göra ett kreativt och lite annorlunda självportrait. Jag finurlade ett tag och kom sen på att det roligaste måste ju vara att göra mig själv till en IKEAprodukt, eftersom det är svenskt och jag är som bekant oxå svensk. Observera att jag är en extrem nybörjare i Photoshop! Ideerna är dock min starka sida ;) Hela klassen gapskrattade när mitt portrait kom upp på projektorduken och min lärare älskade det.
Klicka på bilden för att bättre se kompositionen!

2 kommentarer:

  1. haha underbart!
    Tror jag all ska önska mig en Martina i julklapp. Kan ju inte bli bättre än att ha en sån going hemma :)

    SvaraRadera
  2. Å jag skulle lätt önska mig en MARTINA i julklapp <3

    SvaraRadera