torsdag, april 23, 2009

Yogurtmums


Eriks ser godare ut än min


Smet- yogurt var riktigt gott faktiskt!


Jag vet inte hur det är i Sverige, men här i Kalifornien poppar det ständigt upp nya yogurtställen, dom finns överallt! Här om kvällen åkte vi och mumsade på detta. Lillasyster Julia- titta vad det står på den här skylten, smak: "smet." Det skulle passa dig va...

I dag har jag varit och lämnat Sybil hos Fia, det var verkligen sorgligt! Det är så tomt hemma nu. Efter det mötte vi i alla fall upp Stina på California Pizza Kitchen där vi åt smaskig sallad på uteserveringen. Efteråt tog vi en kaffe/te på Starbucks. Igår var jag och Stina och tittade på en lägenhet i fancy pants- Newport Beach, för hon och Josh funderar på att flytta dit. Spännande.
Nu ska jag gå och städa bort kattens matskålar och låda... bööööl!

1 kommentar: