onsdag, april 29, 2009

Britneys Födelsedagsmiddag


Saki bomb


Japansk mat är smarrigt som bara den


Jag lyckades fånga den lilla räkan innan den nådde Britney's mun!


Pappan i lektagen


Mitt guldkorn Britney och så jag


I måndags blev Erik och jag bjudna till vår vän Britney's födelsedagsmiddag på japanska restaurangen "Tsunami Sushi." Det är ett sånt där ställe där dom lagar maten framför en och sen roar sig med att kasta räkor i gästernas munnar. Gudomligt god mat; japanskt måste vara en av mina favoritgenrer, och när man gick därifrån så kändes det som att man hade fått sig en smärre mag- workout, för Britney är en sån rolig tjej att man skrattar hela tiden man umgås med henne. Med på middagen var oxå Britney's kompis Shawna och Britney's pappa, samt pappans svenska (!) arbetskollega Fredrik som bor med sin familj i Florida. Det är alltid roligt att träffa andra svenskar som oxå har valt att ta steget att flytta till det stora landet på andra sidan Atlanten.

1 kommentar: