onsdag, april 22, 2009

Personporträtt: Sybil


Mycket får man stå ut med hos nån som inte har haft katt på tio år...


Renlig dam


En av alla intressanta sovställningar


Sybil i en av fotöljerna

Namn: Sybil
Ålder: fem år
Gillar mest: skåp av alla dess slag
Aktuell: provkatt mot allergi hemma hos Erik och Martina

Sybil, du ska åka hem igen imorgon, hur känns det?
Jo, det känns bra. Jag börjar längta lite nu efter min mamma och pappa Fia och Brian.
Är det nåt du kommer sakna från ditt "provhem?"
Ja, jag kommer verkligen att sakna att leka med vissna löv i Erik och Martinas lilla trädgård. Det var väldigt spännande att få vistas utomhus när jag ville. Det var många nya intryck i form av lukter och ljud. Sen kommer jag oxå att sakna att att få gå på toaletten ifred. Hemma i mitt riktiga hem finns det en annan katt som heter Gary och han smyger på mig då och skrämmer mig varje gång jag går ut från badrummet.
Till sist, är det nåt du vill tillägga?
Tack Erik och Martina för den här tiden! Vad mysigt vi har haft det!

Tack själv söta Sybil, säger vi då. Jättegosigt har det varit att få ro om dig i några dagar!

GRATTIS oxå till Martinas lillebror Jeff som fyller år idag!
GRATTIS även till Eriks mamma Elisabeth som fyller år idag!
GRATTIS sist med inte minst till Christine Forsbergs mamma Inger som även hon fyller år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar