onsdag, april 01, 2009

Stora Nyheter



Vi har varit tvugna att hålla det hemligt länge, men nu kan vi äntligen avslöja lite av vad som kommer hända i framtiden för oss...
Eriks firma har ett samarbete med ett företag i Saudiarabien. Dom har nu ett stort projekt på gång tillsammans, som bland andra då Erik ska delta i. Vi flyttar till mallanöstern (!!!) i början på oktober och det här känns ju både väldigt pirrigt och nervöst. På grund av stora säkerhetsåtgärder så kommer vi inte att få lämna Saudiarabien på ett år. Inte heller kommer kommer vi att få ta emot besök, (vilket känns lite sådär måste jag säga,) men det ska väl gå. Det jag gruvar mig för om nåt, är det den obligatoriska slöjan... Tror inte att den är my cup of tea, men regler är ju regler och det kan ju följa fruktansvärda konsekvenser om man skulle ta av sig den på offentlig plats. =/ Jag försöker att inte haka upp mig på de små detaljerna, utan att istället glädjas åt att få vara med om det här! Ja, det är mycket som ska fixas nu och planeras, räkna med fler detaljer framöver! Ha en bra dag, kram kram...

4 kommentarer:

  1. Shit vilket bra försök men jag tror ändå inte... April april :)

    SvaraRadera
  2. Marika aka Cooper1 april 2009 kl. 12:27

    haha, YEAH RIGHT!!

    SvaraRadera
  3. hahaha sjuko!!! /jolle

    SvaraRadera
  4. Va fan! Det där lurades du med redan förra året ju! ;) Ha, ha! Ses snart!

    SvaraRadera