onsdag, december 10, 2008

Jullov






Äntligen jullov! Finfina betyg blev det den här terminen oxå; härligt. Jag blir lika ställd varje gång skolan är slut för säsongen och jag plötsligt har så mycket tid över. Nu ska jag riktigt njuuuta av att varva ner och komma ikapp med andra saker som har fått vänta, såsom julklappsshopping och andra ärenden. Här är lite andra alster som jag skapade i min designklass den här terminen. Överst är ett simpelt färghjul målat med akryl. Under det är en uppgift som gick ut på att hitta djur med början på samma bokstav som en själv och forma djuren till dom specifika bokstäverna- här är en Mosquito som i Martina och en Baboon som i Buchanan. Efter det så är det en träningsuppgift med skuggor, sen ett stilleben med vattenfärger och till sist en vattenfärgsvariant av collaget som jag gjorde förra veckan.

2 kommentarer:

  1. åå dina alster är inspirerande! :D /jolle

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Jättefina allihopa! :)

    SvaraRadera