torsdag, januari 28, 2010

...Bye bye Gävle...Hello L.A

Jag åker natten till lördag tillbaka till mitt hem på andra sidan jordklotet- med sex veckor fulla av minnen att smälta på planet. Det har varit väldigt speciella dagar för mig; många möten med många olika människor- som alla har en mycket speciell plats hos mig. Jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på hur många betydelsefulla personer jag har i mitt liv.
Det är dags för ännu ett avsked av familjen. Varför blir avskedskramarna bara värre och värre för varje gång, när det istället borde vara precis tvärtom? Varför kan jag aldrig vänja mig med att ha min familj och mina gamla vänner i en annan kontinent än jag själv? Kanske för att det är onaturligt!

Oh well... Next up: nya nakenscannern i Amsterdam!

1 kommentar:

  1. Förstår att det är på gott o ont att bo i ett annat land vännen! Men jösses har de redan gått 6 veckor... hoppas att du får en bra resa nu då! Jag skriver snart... måste bara beta av lite plugg först :)
    KramKram!

    SvaraRadera